top of page

Obsługa Księgowa

 

Naszym priorytetem jest jak najwyższy poziom świadczonych przez Nas usług oraz zadowolenie klienta. Z wieloma klientami współpracujemy od samego początku istnienia naszej firmy do dzisiaj. Z tego faktu jesteśmy niezmiernie dumni, gdyż świadczy to o dużym zaufaniu jakim obdarzają Nas klienci. Wszystkie nasze usługi są indywidualnie dostosowywane do potrzeb naszych klientów.

 

Na terenie Warszawy oferujemy możliwość dojazdu do klienta po odbiór dokumentów.

Pełna Księgowość

Książka Przychodów i Rozchodów

Kadry i Płace

 

  • prowadzenie ksiąg zgodnie ustawą o rachunkowości, przepisami prawa podatkowego oraz zakładowym planem kont

  • wypełnianie deklaracji podatkowych oraz dostarczanie ich do odpowiednich urzędów

  • bieżące informowanie o sytuacji finansowej firmy

  • prowadzenie rejestru środków trwałych i amortyzacji

  • sporządzanie sprawozdań dla celów statystycznych, naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem amortyzacji

  • współpraca z audytorem Spółki oraz z Urzędami Skarbowymi

  • reprezentowanie w Urzędach Skarbowych, ZUS i innych organach

  • przygotowywanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego

  • możliwość odbioru dokumentów z siedziby Klienta

 

  • bieżące księgowanie dostarczonych dowodów księgowych

  • prowadzenie ewidencji środków trwałych

  • naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem amortyzacji

  • prowadzenie rejestrów podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług

  • obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego

  • reprezentowanie w Urzędach Skarbowych

  • doradztwo w kwestiach podatkowych

 

 

  • sporządzanie list płac oraz miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych oraz deklaracji ZUS

  • ustalanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i składek do ZUS

  • sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek (PIT-11, PIT-8B)

  • przygotowanie rocznych deklaracji dla pracowników

  • ewidencja urlopów

  • reprezentowanie w US i ZUS

Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych

Ewidencja Przychodów Ryczałtowych

 

 

  • prowadzenie księgowości w oparciu o wymagania zapisane w ustawie o rachunkowości.

  • sporządzanie rozliczeń i deklaracji ZUS pracowników zatrudnionych przez Wspólnotę,

  • bieżące informowanie o sytuacji finansowej Wspólnoty,

  • naliczanie i rozliczanie odsetek z tytułu nieterminowych wpłat zaliczek,

  • przygotowywanie rocznych rozliczeń wnoszonych przez właścicieli lokali zaliczek,

  • powiadamianie właścicieli lokali o stanie ich rozrachunków,

  • sporządzanie kartotek mieszkaniowych,

  • sporządzanie miesięcznych informacji w formie sprawozdania finansowego dla potrzeb Zarządu Wspólnoty

  • sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego Wspólnoty Mieszkaniowej obejmującego:

  • reprezentowanie w Urzędach Skarbowych, ZUS i innych organach.

  • współpraca przy przeprowadzanych audytach, kontrolach z urzędów.

  • prowadzenie Ewidencji Przychodów na podstawie dowodów księgowych dostarczanych przez klienta zgodnie z ustawą,

  • prowadzenie ewidencji środków trwałych

  • obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,

  • dla podatników podatku od towarów i usług (VAT) prowadzenie niezbędnych ewidencji dla tego podatku oraz sporządzanie i składanie deklaracji  (również elektronicznie),

  • prowadzenie zgłoszeń i rozliczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych z ZUS osób prowadzących działalność,

  • zamknięcie ewidencji przychodów na koniec roku podatkowego z uwzględnieniem dostarczonego przez klienta spisu z natury.

Zakładanie Działalności Gospodarczej

  • Działalność indywidualna osoby fizycznej prowadzona na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej:- zgłoszenie działalności w urzędzie gminy (miasta),

  • Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością lub spółka osobowa:- zawarcie umowy spółki i powołanie zarządu w postaci aktu notarialnego,- wniesienie opłaty notarialnej i skarbowej (pobiera notariusz),- wniesienie udziałów (kapitał zakładowy) aktualnie nie mniej niż 5.000 zł,- wpisanie spółki do rejestru sądowego przedsiębiorców w odpowiednim terytorialnie sądzie gospodarczym.

  • Zgłoszenie firmy w Wojewódzkim Urzędzie Statystycznym- otrzymanie numeru  identyfikacyjnego w systemie REGON

  • Otwarcie  konta bankowego:- założenie konta rachunkowego w banku,- złożenie wzorów podpisów osób uprawnionych do dysponowania środkami  pieniężnymi na rachunku.

  • Rejestracja firmy w Urzędzie Skarbowym – zgłoszenie obowiązku podatkowego:

  • Zgłoszenie do ZUS obowiązku ubezpieczenia

    - zgłoszenie osoby prowadzącej działalność gospodarczą, osoby współpracującej z rodziny, osoby zatrudnionej w firmie (umowy  o pracę, umowy-zlecenia) do ubezpieczenia we właściwym terytorialnie oddziale ZUS.

GLB-TAX SP. Z O.O.

 

ul. Wolska 64A lok. 28

01-134 Warszawa

 

T: +48 514 202 588 

T: +48 535 685 111

biuro@glb-tax.pl

  • Wix Facebook page
  • Wix Google+ page

© 2015 by GLB-TAX SP. Z O.O. . All rights reserved.

bottom of page